lördag 7 februari 2015

OCH!!!



Ja lite så kändes det efter kvällens uppladdning inför Mellon!
Fast jag är föga förvånad, eller mest förvånad över att jag aldrig lär mig att sträcka mig efter fjärrkontrollen och byta kanal!

Programledarna ser lite snopna ut och det med rätta, för vad var det som hände?
Nu igen, röstkaos, appar som inte funkade och lite väl krystade skämt, i mitt tycke!
Var det inte Molly som borde ha varit en av de två som gick vidare till Globen?
Jag tycker så himla mycket, fast egentligen så skiter jag i vilket, för efter skandalen 2010, när, får se, jag måste googla, Anna Bergendahl var det hon hette, vann den svenska mellon, men gick inte vidare till Eurovision Song Contest i Oslo, har den här cirkusen varit mer som ett skämt och tyvärr har tappat sin glans.
Fel låt vann!
Förresten det var den sista Melodifestivalen som jag såg på Bigarråvägen i Umeå och jag glömmer aldrig vad jag gjorde just då och hur det såg ut i mitt liv vid den tidpunkten.
Snacka om kaos, förvirring och anspänning.
Och därtill, fel låt vann!

Men som sagt, nu skiter jag i vilket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar