fredag 17 juni 2016

MAN SKA HA HUSVAGN............


Nämen faktiskt, idag var det trögt att komma igång och ta mig ut, lite svårt att skiljas från mitt mysiga krypin, men efter lunch lyckades jag slita mig loss!

En liten nätt promenad på ca 1½ timma, lagom hemma till EM-fotbollen, som tyvärr saknade den där rätta gnistan, nu igen, men skit samma, det är ju bara några killar som springer omkring och jagar en boll, inte livsviktigt alls!

Imorgon däremot, då är det viktigt, för då ska undertecknad upp till den stora staden, Djurgården och Skansen, ty Peter Jöback är en av artisterna på The Show of Summer på Skansen, samt Petra Marklund, Frans, Lasse Berghagen och Gunilla Backman, kvällens värd är Mark Levengood!

Tänk om man hade med sig sitt lilla hem dit, eftersom regnet kommer att fullkomligt vräka ner!
Så nu har jag plockat fram diverse regnskyddande attiraljer, som tex. ponchos, gummistövlar, regnställ, varma vantar, långkalsonger, ullsockor och lite till!

Nu är det dags att krypa in under täcket igen och krama kudden!
Gud hjälpe mig inför morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar