onsdag 29 juni 2016

REKLAMPAUS!


Helt slut efter en lång dags färd, att det ska ta ungefär sex timmar att ta sig från Umeå till Nynäshamn känns lite märkligt faktiskt!
Men nu sitter jag här hemma i soffan och ska försöka landa tillsammans med en Gorbys original, mikras i en minut och en Norrlandsguld 3½ och om sanningen ska fram och det ska det, som alltid här inne, för här inne talar jag alltid sanning, så har jag en liten kommaframmare/Whisky vid min sida!
Och som alltid, så har jag tv:n som mitt sällskap och det är här jag sitter och zappar mellan kanalerna!
Det enda som känns enkelt och bekant att titta på är reklampauserna, ty TV-utbudet en helt vanlig onsdagkväll var inget att slappna av med!

Imorgon ska jag lusläsa reklam och DN som låg på hallmattan och slänga döda blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar