onsdag 22 juni 2016

ÖDESMATCHEN SVERIGE - BELGIEN


Och nu är den igång, Zlatan Ibrahimovic sista match i Svenska landslaget och ödesmatchen i UEFA EM 2016, matchen som Sverige måste vinna för hålla sig kvar i turneringen!

Men hur mycket bryr jag mig? Nada!!!
Allt det här är lite överdrivet tycker jag faktiskt, som om det gäller livet, blodigt allvar!
Men seriöst, det är väl bara en sporthändelse som vilket och livet går vidare med eller utan vinst!

Nä tacka vet jag musikunderhållning av alla de slag, där kan vi tala om livsviktigt, det är ju till och med konstaterat att det är bra för både kropp och själ och dessutom finns det mig veterligt inga huliganer som härjar på konserter och andra evenemang inom den sortens kulturutövningar!

Lycka till Sverige i kväll och om mot förmodan, tack Zlatan för allt du har gjort för Svensk fotboll genom åren!
Nu går då jag och lägger mig!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar