söndag 11 september 2016

DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE PREMIÄREN!


Och lååååång väntan framför tv-n, eftersom Peter väntas till Nyhetsmorgon söndag på TV4 någon gång vid tiotiden och jag vill ju för allt i världen inte missa det mötet!
Så jag hade bänkat mig soffan i god tid före, utifallatt!


Så äntligen sitter han där i soffan, precis lika prydlig som alltid och inte så som många män brukar sitta i direktsändning, "manspreading"!

Respekt!


Ett otroligt fint samtal om föreställningen Phantom Of The Opera som har premiär på onsdag den 14 september! Han berättar att han kan dra paralleller mellan rollfiguren och sitt eget liv bland annat! Peter har utgått från det sårade barnet i sig själv i sin tolkning av Fantomen. Här berättar han öppenhjärtigt om sin dysfunktionella uppväxt.
Alltid lika ödmjuk, generös och klok!

Efter avslutat inslag, kastade jag mig in i duschen, jag blir alltid väldigt varm när omtalade artist är i faggorna på ett eller annat sätt!
Nu åter till det där om recept på livsuppehållande åtgärder, eller åtminstone kärlvidgande och immunförsvarshöjande åtgärder, jag måste än en gång ta upp det med min läkare på Reumatologen!
I allafall, så fick jag så mycket energi av morgonen, att jag formligen studsade ner till Friskis & Svettis där det precis som vanligt var knökfullt med testosteronstinna medborgare som fortfarande bor hemma hos mamma, som precis som vanligt städar efter dem!


Och här sitter jag nu, kvällen som det är generalrepetition på "Fantomen på Cirkus"!
En egenskap som jag själv tycker illa om, den är avundsjuka, men den har drabbat mig i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar