tisdag 27 september 2016

SISTA BUKETTEN!


Till att börja med så gick jag tillbaks till min lokala skobutik och bytte till en likadan sko men en storlek mindre, det får duga, för nu orkar jag inte hålla på att tjafsa mer om det!
Går det så går det, sa skomakaren vid sin läst!

Så jag går hem och går omkring med mina 37:or av märket "Rieker", inomhus en bra stund, käkar en lunch och sedan ger jag mig ut igen i det underbara vädret!

Färgerna i naturen nu är svindlande vackra, så vackert att man nästan inte ser det fula och skräpiga runt omkring!
Efter nästan två timmars lunkande, lunkande för att jag fortfarande känner mig lite förkyld och vill inte äventyra något inför de kommande veckornas aktiviteter, såsom The Phantom igen och direkt därefter en "tredagars" på dagvården i Huddingen, m m!
Det är mycke nu!
På hemvägen plockade jag som sagt säsongens sista blomsterbukett, som får pryda Mitt Mysiga Krypin några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar