tisdag 13 september 2016

I VÄNTANS TIDER


Ja det är mycket som jag väntar och väntat på den senaste tiden, bland annat postförsändelse från min underbara och alldeles otroligt starka och duktiga dotter Sofia!
Som jag kanske tidigare berättat, så är hon en fena på att lägga pärlplattor, inget verkar vara för svårt för henne, trots hennes funktionshinder!
Till lunch kom det iallafall en avi från posten att jag hade paket att hämta,

okej, jag fick tåla mig till eftermiddagen!
Resultatet är "precis som vanligt" makalöst,

ett porträtt av min idol och husgud Peter Jöback!

Dessutom väntar jag ju på att det ska bli i morgon, dagen som det äntligen är min tur att få gå på premiären av "Fantomen på Operan", för nu börjar det bli jobbigt att gå omkring och vara avundsjuk på alla som fått möjlighet att närvara vid X antal preview, tycker inte om att se mig själv i spegeln och tänka, "varför får inte jag", avundsjukan?
Men nu är det nära, jättenära!

Väntan på höstmörkret är inte något problem i år, för hittills har sommaren knappt släppt taget och övergått till höst och därmed förkortas ju hösten betydligt!
Jag tror att det kommer att ordna sig, jag har ju vingar som bär mig och en ängel som vakar över mig!

Det känns som om jag har mycket att vara tacksam för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar