måndag 26 september 2016

JAG OCH MINA SKECHERS!


Tänk vilken underbar höst vi har, ja hela september har varit alldeles underbar och jag kan fortfarande vandra omkring i mina Skechers, mina fötters "räddare i nöden"!
Tyvärr så har jag ett problem just med fötterna, de saknar i det närmaste helt underhudsfett, vilket betyder att jag går i stort sett på skelettet, vilket i sin tur gör att det gör jävligt ont!
Problemet utvidgas till att jag har otroligt svårt att hitta ett par lite finare skor, typ sådana som man har när man vill klä upp sig!
Hittills har jag plågat mig fram i några väl ingångna, utnötta och med extra sulor och gelinlägg!
Idag gick jag in i vår enda lokala skobutik och gick efter mycket om och men ut därifrån med en kasse innehållande skokartong!
Nöjd, ända till jag kom hem igen och började gå omkring här!
Efter ca en kvart, blev jag tvungen att kapitulera, det gick inte, lika förbannat!
Så nu ligger skorna i kartongen igen tillsammans med kvittot och jag blir tvungen att lämna tillbaka dem!
Skit oxå!
Jävla Systemisk Skleros!

Jag får trösta mig med att det är fortfarande sensommar,

rosorna blommar så där alldeles makalöst vackert och jag kan än en stund gå omkring i mina kära Skechers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar