tisdag 10 januari 2017

NYTT ÅR MEN SAMMA KAVALJER


Så nu är vardagslunken på igen och jag har påbörjar min första Ilomedinbehandling för året!
Jag har räknat ut att jag hittills fått 30 stycken infusioner, om jag har märkt någon förbättring är svårt att säga, men eftersom det är det enda som finns att erbjuda mig, så vågar jag inte avbryta, för kanske i det långa loppet, så har det någon verkan!
"Man tager vad man haver", sa Cajsa Warg!

Det där med kavaljer anspelar jag naturligtvis på min droppställning som måste följa med mig vart jag går, ja till och med in på toan, kanske dags att ge hen ett passande namn eftersom vi är så tjenis om intima numera, alltså 33 gånger snart!
Skönt att vi bara är särbo i alla fall!

Imorgon träffs vi igen, alltså xxxxx och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar