söndag 1 januari 2017

KÄNSLORNA SVALLAR


Sista timmarna på Nyårsdagen, förövrigt min födelsedag, ja då fick jag besök av en gammal arbetskamrat, alltså hon är inte gammal så, jag däremot!
Underbara Eva, kom med en födelsedagspresent, helt oväntat och ett vackert skrivet kort, som redan där gjorde att mina tårkanaler översvämmades!
När jag öppnade paketet, var det klippt, ett vackert guldhjärta gömde sig däri!
Med en guldstjärna i mitten och det symboliserade texten i kortet!
Då, bölade jag igen!
Och inte gjorde det enklare att hålla tårarna borta, ty på tv:n var det
Adele: Live at Radio City Music Hall!

Det var länge sedan jag blivit såååå känslosam, kanske det har varit lite för mycket att tänka på den sista tiden och bägaren rann över!

Nu hoppas jag att det blir lite ordning på torpet framöver, så jag kan slappna av när vardagen tar vid!
Och med det önskar jag alla en god fortsättning på det nya året och ett stort och hjärtligt tack för all uppvaktning från när och fjärran idag och i synnerhet till underbara Eva, som gjorde att jag fick kontakt med mina innersta känslor och lät det ske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar