måndag 30 januari 2017

VÅREN ÄR HÄR!


Om det inte kommer ett bakslag vill säga, eller, det gör det såklart, som alltid, men tills dess njuter jag av knopparna som spricker fram!

Även nöjd med dagen överlag, eftersom jag lyckades promenera i 1½ timma utan några problem vare sig i ljumsken eller i ryggen konstigt nog!
Ty "häromdan" började det jävlas redan efter tio minuter och smärtan var så outhärdlig, att jag nästan höll på att svimma innan jag efter uträttat ärende nere i centrum, lyckades ta mig hem igen!
Och som den egendiagnostiserande lilla tjurskallen jag är, så är jag inne på ett åderbrock någonstans i den regionen som bråkar med mig!
För det är ju ingen ide att kontakta VC, "nä här kan vi inte göra ditt eller datt, vi skickar en remiss till hit eller dit och där är det en kö på ca då eller aldrig"!
Och innan dess....................
Nä fy fasiken, det här är nackdelen med att ha flyttat till 08-land!
Fördelen är närheten till kulturen, naturen, mina älskade systrar och såklart min husgud!
Ha ha ha ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar