söndag 8 januari 2017

65 - ÅRINGEN SOM GICK PÅ BIO


Den som spar den har, en födelsedagspresent kvar!

Och jag älskar ju upplevelsepresenter, prylar det har jag så det räcker, men upplevelser rymmer gott i minnsebanken, det finns alltid plats för mer, liten som stor!
Idag var det min kompis Mia som jag blev uppvaktad av!
Vi började med en måltid nere i hamnen på restaurang Rökeriet och jag fick välja vad jag ville, så det blev den obligatoriska Fisksoppan, Mia tog en bakad potatis med skagenröra, mummmmsssss fillibabba!

Därefter var det dags för bio, "Hundraettåringen som smet från notan och försvann" på Bio Vågen!
Och av en händelse, så fick jag plats 65, förstår inte det här!

Höga förväntningar eftersom jag såg 100-åringen då det begav sig!
Kan väl minnas att jag slumrade lite då också, ops!!!
Nämen skämt åsido, men både Mia och jag somnade lite den här gången på precis samma ställe, någon gång under första halvan, Kan vara pågrund av paltsvimma, eller att filmen tidvis var lite långrandig, men mestadels trevlig och lättsam, precis som man vill ha en söndagsmatinè i början av januari när magen är proppfull och sömnen inte har hunnit i kapp efter alla helgerna!

Imorgon tar vardagen vid och det börjar med LCHF-muffinsbak!
Blääääääää!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar