tisdag 17 januari 2017

NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!


Jag är officiellt senior, jag har sett det på mitt ICA MAXI-kvitto!
Idag gick jag för att storhandla i sällskap av min dramaten, på en tisdag, då när alla pensios går där och dräller och är ivägen, för oss unga stressade och målinriktade kunder!

Men jag behövde verkligen storhandla, har liksom inte handlat sedan jag kom hem från Norrland den 2 januari, det enda som har blivit påfyllt sedan dess är en liter mjölk och en ostbit, som min kompis Mia var hit med dagen efter, tillsammans med en bukett tulpaner som födelsdags-och-välkommenhem-present!

Men sanningen ska fram, varför jag gick just idag, var för att jag ville se om jag automatiskt blivit uppgraderad som senior i mitt ICA-kort, om jag äntligen kvalat in för att få de där eftertraktade 5 % i rabatt på köpesumman!
Yes! Så nu är jag officiellt senior och kan sälla mig till de där förvirrade, sengångarna med sina överfulla kundvagnar på tisdagarna!

Slutsumman blev 609,96 kr / proppfull dramaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar