tisdag 31 januari 2017

KORT VAR GLÄDJEN!



Typ en vecka och nu är det dags igen!
Helvete!!!
Imorgon är det precis en vecka sedan jag avslutade min antibiotikakur mot urinvägsinfektion, "det var en riktigt ful urinsticka" sa läkaren på min Husläkarmottagning!
03:45 fick jag ge upp och gå och ta en av de 10 tabletter som fanns kvar i förpackningen, ja de var liksom över från kuren!
Dessutom tog jag en Ipren och en Alvedon och kröp ner tillbaka i sängen, sov knappt något mer den natten!
Klev upp klockan 08:30 och tog en till antibiotikatablett!
Förresten, de luktar precis som Ilomedinet som jag får som läkemedelsbehandling var sjätte vecka, märkligt!

Så i skrivandes stund, så har jag hunnit ta ytterligare en tablett och planerar en till innan sänggående!

Imorgon bitti blir det ett nytt besök hos Husläkaren med en liten burk i handen!
Skit också!
Alltså inte 2:an i burken, utan 1:an såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar