torsdag 19 januari 2017

PÅFYLLNING!


Natten till idag blev jag obehagligt påmind om att det var något som jag glömde igår på Husläkarmattagningen!
Jag skulle ju naturligtvis även ha nämnt att jag kissar taggtråd och har gjort det i några dagar nu, men i uppståndelsen runt min ljumske, som förresten just då gjorde ondare än taggtråden, så föll det bort!
Men i natt vaknade jag vid tretiden av att det tryckte på ordentligt och jag gick till toan!
Ett bekant obehag spred sig i mina nedre regioner och jag blev tvungen att ta Ipren och Alvedon för att få bort svidet och kunna somna om!
Så i morse plockade jag fram, en för ändamålet lämplig burk och tömde morgonblåsan, därefter återvände jag till läkarmottagningen och anmälde mig igen!

En timma senare: "Det var en riktigt ful urinsticka"!

Så nu, den egenläkare jag är, som alltid ska försöka diagnostisera mig själv, för jag kan ju inte springa till läkaren för minsta lilla skråma , det är ju säkert Sklerodermin som spökar, så tror jag att det onda jag har haft i ryggen på vänster sida, redan sedan jul och nu det onda i ljumsken också på vänster sida, allt kommer från min fula urinsticka!
Bra där Dr. gunsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar