lördag 31 december 2016

GOTT NYTT ÅR!


De senaste åtta åren har ingen nyårsafton varit lik den andra och den här bjöd på något som jag aldrig varit med om tidigare heller, helt allena här hemma i Sofias lägenhet!
Hon är inbjuden till nyårsfest med vänner och assistenter och i år valde hon bort mig, tydligen är det pinsamt att komma med mamma!
Däremot bestämde X:et och jag att tillbringa kvällen tillsammans med en massa räkor och tillbehör!
Dessvärre avbokades även det i all hast på grund av sjukdom.
Så här har jag precis duttat klart på jäntans bingolott, ingen vinst alls den här gången, inte alls oväntat förresten!
Madrassen är uppumpad och bäddad, pyjamaspartyt kan börja tillsammans med I, me and myself framför tv:n och Hälsoresan!
Om jag ids vänta in tolvslaget är tveksamt, så därför passar jag på att hälsa dig ett riktigt Gott Nytt år!
Jo det var så sant, helt själv är jag ju inte, kaninen/barnbarnet Electra är ju här också och lite ögongodis i blickfånget förutom tv:n!

Puss och kram där ute och för allt i världen ha hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar