torsdag 22 december 2016

ETT KÄRT ÅTERSEENDE


Min fina julgran på "jobbet" som numera står i väntrummet sedan några år sedan, tidigare hade vi den ute i korridoren!
Det där med de röda rosetterna var faktiskt min ide sedan urminnes tider, så jag blir lika glad varje gång jag kommer tillbaka runt jul och ser att "mina röda rosetter" fortfarande får vara med!
När man kommer dit så här precis några dagar innan jul, så är många av personalen på ledighet, men ändå lyckades jag skrapa ihop hela fem härliga kramar, inte dåligt pinkat av en avdankad medarbetare!
Jag har sagt det förut, men säger det nu igen!
Världens bästa arbetsplats och i synnerhet arbetskamrater på Oral Diagnostisk Radiologi, THU, Umeå!

Jag tror att jag hinner med ett till besök innan jag reser hem igen, så på återseende inom kort Röntgenstrålarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar