söndag 18 december 2016

BÄSTA JULKLAPPEN!


Och nu var jag ute i tid dessutom, kollade på biljetten och jag köpte den 13 oktober 2015!

Det kallar jag för att investera inför framtiden, som alltid, varför vänta tills i morgon, det du kan göra idag, ty i morgon kan det vara försent!

Häftigt att sitta så här nära som jag gjorde den här gången, att få se alla fantastiska dräkter, peruker och för att inte tala om sminkning, masker och peruker, ansiktsuttryck och kroppsspråk!
Det ger också ett helt nytt perspektiv på allt otroligt arbete bakom hela produktionen, en helt ny dimension!
Så nu har jag sett ett antal föreställningar från olika platser och alla har ett värde
Sist men inte minst, hur smärtan och sårbarheten gestaltas av Peter Jöback, man kan nästan ta på, hur olycklig han är!
Gripande vackert och strålande bra i sin rollkaraktär!

Nu blåser jag ut adventsljusen för ikväll och går och kramar "kudden", precis som vanligt!
Imorgon börjar förberedelserna inför julen på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar