onsdag 7 december 2016

EFTERLÄNGTAT JULKORT


Ändå kan jag ju inte förvänta mig att jag får det, men blir lika glad för varje gång, julkortet från mina gamla arbetskamrater på Oral Diagnostisk Radiologi!
För visst har jag haft tur som har fått jobba med samma gäng i 36 år och trivts hela tiden, både med arbetsuppgifterna och kollegierna!

Vid min ålder, eller hur menar jag nu, jo så här är det!
Då, var det en heder och merit att jobba på samma arbetsplats länge, inte byta efter några år till någon annan plats inom samma yrke, eller rent utav byta till något helt annat!
Nu, däremot är det en merit att ha så många olika infallsvinklar som helts och det kan man väl förstå, mångfald även inom arbetsfältet ger oerhört vidgad erfarenhet!

Men jag är stolt över att jag har haft samma jobb och kollegier under hela min yrkessamma tid, tack för att jag fick vara en av gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar