lördag 3 december 2016

JULMARKNAD I HAMNEN


Den här helgen är det julmarknad nere i hamnen "precis som vanlig", den hålls mellan 11:00-16:00, så jag tog mig en promenad dit ner, bara därför att!
Handla på julmarknad är otänkbart nu för tiden på grund av mina kalla händer, det funkar helt enkelt inte att handskas med pengar eller swish, trots att jag har dubbla vantar!

En liten runda bland stånden piggar ändå upp och ger lite julkänsla, så det fick duga!
Jag skulle ändå inget ha!

Tre snabba bilder lyckades jag iallafall prestera om än lite fruset fast jag har fingervantar för touchskärm innanför mina tjocka tumvantar!


Lite ödsligt kan tyckas, men det passar mig alldeles utmärkt!


Den här sista bilden med pärlplattor är en affärside till min dotter Sofia, hon är ju en fena på att lägga pärlplattor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar