måndag 5 december 2016

TORÖ STENSTRAND 5 DECEMBER


Underbart vackra Torö strand, idag "jaggade" vi dit, Mia och jag!
Ett tvärsnabbt beslut, så jag hann knapp få med mig min lilla kaffetermos, i farten slängde jag ner en kexchoklad och vattenflaskan också i ryggsäcken och iväg det bar!

Mäktigt och vidunderligt där ute bland martallar och knotor i all världens formationer, det är som ett sagoland där fantasin sätts igång bland tomtar och troll!

En redig balansakt är det att vandra längst stranden fram och tillbaka på stenarna och ett skönt motstånd i vaderna på sanden däremellan!

Och precis som förra gången när jag var här ute, så gjorde jag ett stort hjärta i sanden som en hälsning till havet som möter himlen och allt vackert som finns i mitt liv!
Som en magnifik arena men bara vågornas brus mot stranden, som väntan på att någon ska ta i taktpinnen och slå an en magisk konsert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar