onsdag 8 december 2010

EN RIKTIGT BRA DAG!







Vaknade relativt tidigt, ja allt är ju relativt nu för tiden för mig. Sovit hyfsat bra och tog tag i morgonens sysslor målmedvetet för att sedan kunna bege mig ut på en skön och befriande promenad.

Och nu har jag verkligen förstått det där med att havet värmer. Det var en aningen småkyligt men ändå friskt när jag efter ungefär en halvtimma anlände hamnen dit jag oftas går under min promenad, bara för att det är så mysigt där och luktar så gott från Nynäs Rökeri. Så gick jag allra längst ut på en av bryggorna och kände hur värmen kom emot mig från vattnet, det var så skönt att jag tom blev tvungen att lätta på min klädsel en aning och DÅ ÄR DET SKÖNT.
Hittills en riktigt behaglig vinter, så om det kommer att vara sådana här vintrar i fortsättningen, så överlever jag nog några till.

1 kommentar: