fredag 24 december 2010

JULAFTON 2010


Det är första gången som jag firat julaftonen någon annanstans än hemma på 22 år. Det här var ju en riktigt bra lösning faktiskt. Så nu har vi ätit skinka, kalvsylta, leverpastej, sill, gravlax, Jansons frestelse m m. Fy så hemskt mätt jag är och vilket dåligt samvete jag får när jag sitter så här och jäser i en varm och mysig lägenhet och inte är jag ensam heller. Så kommer man till det där om vilken tv-kanal som har bäst utbud, ett evigt zappande hit och dit efter att vi sett det obligatoriska Kalle Ankas jul på 1:an och öppnat julklapparna

Nej någon gång måste jag bryta helt med de gamla traditionerna och göra något helt annat och oväntat. Nästa år kanske, vem vet!!!

En riktigt God Jul vill jag önska dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar