onsdag 29 december 2010

MIDDAG MED GÄNGET


Igår kväll var jag utbjuden på middag med några av mina gamla arbetskompisar som också gått i pension av en och annan orsak, ålder bland annat. I vart fall så är jag den yngsta av dem alla men rynkigast och det är bara för mig att acceptera, shit, shit, shit!
Vi möttes upp på en indisk resturang (Gandhi) och käkade gott och länge. Några av dem hade jag inte träffas på nästan ett år och mycket har hänt under den tiden för oss alla, både glädje och sorg, så vi hade massor att tala om. Jag fick massor av goa kramar och den här jättefina gåvan samt att dom bjöd på middagen och skjuts "hem" efteråt.
Idag så ska jag ta mig
en tur upp på jobbet och surra en stund med de tappra som jobbar så här i mellandagarna.

Je t'aime (I love you)

2 kommentarer:

  1. ÅHHH, va fin!! Den är ju så passande till dig, Gun<3

    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera