lördag 11 december 2010

NÅGRA DAGAR SENARE







Vart tog jag vägen egentligen?
Jo, torsdagen tillbringade jag runt Strandvägen, jag är så nöjd med mig själv att jag äntligen tog den promenaden. Det är så otroligt vackert på den vägen som slingrar sig utefter det kuperade landskapet, backigt och kurvigt som en berg-och-dal bana med havet glittrande på sidan.
Min vana troget, så har jag ju alltid min lilla kamera med och mitt i min powerwalk blev jag bara tvungen att fota lite här och där.
Två cdskivor senare så var jag hemma helt dyngblöt i svett men mycket nöjd och belåten.

2 kommentarer:

  1. Jamen de är ju så jäkla vackert så det är inte sant! Denna promenad är verkligen en skön stund för själen....

    SvaraRadera
  2. ja, om jag hade en sån promenadväg att ta skulle jag ta den flera gånger i veckan!! Vackert <3

    SvaraRadera