lördag 17 december 2011

DET HJÄLPTE!


Att blunda och önska riktigt hårt och intensivt hjälper ibland! Jag är inte religiös, men tror ändå på något, som kanske min egen förmåga att tänka posetivt och göra det bästa av det jag har för tillfället. Tänka på det jag kan göra med det som finns.
Sitter och ser på Musikhjälpen på svt2 just nu och av en händelse, så sjunger Hoffmaestro just precis. Mina tankar och önskningar om att all sjukdom ska lämna henne, går direkt till en av mina hjältar Eva Lundegard, bloggadress: http://msgnun.wordpress.com/, om jag ska återgå till gårdagens inlägg, hon introducerade mig för just Hoffmaestron en sommardag på Kungsträdgården.
För visst funkar det, det har ju börjar snöa även här i Nynäshamn och när jag tittar ut, så ser jag några barn som ivrigt skuttar omkring i den centimeterdjupa nysnön och lämnar svarta fotspår efter sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar