måndag 5 december 2011

EN VECKA SENARE

Jag hoppas att han tittar på mig nu, min Ängel, där någonstans och ser hur fint jag fått det nu i lägenheten! Vilken vecka det har varit! WOW!!! Jag har säkert upplevts splittrad och okoncentrerad, vilket jag faktiskt också har känt mig tidvis, men försökt ändå hålla ihop. Idag har jag fått hjälp med borrning i tak och väggar av kära svåger Ove. Så nu är mitt alterego Häxan uppe, stora kaktusen, moskitnätet och hatthyllan. "Du behöver ingen hjälp", sjunger Peter Jöback på CD:n "Det Här Är Platsen", men det stämmer inte alltid, för vad hade jag gjort utan Oves hjälp? Så Erik, du ser, det ordnar sig alltid för gamla mamma hela tiden, fast det kan se riktigt jäkligt ut ibland! Den här veckan har jag vigt till själsliga nöjen, bara njuta av allt fint och mitt öron och ögongodis i synnerhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar