måndag 12 december 2011

VECKA 50!

Men nu är det väl dags att börja förbereda sig inför julen och det slutgiltiga nyårsfirandet. Men jag gör det i ett lugnt tempo och började redan idag med det. Lungt var det!
Jag har lite svårt att fatta att det snart är jul, det senaste halvåret har ju varit lite omtummlande. Men egentligen, så har de två senaste åren varit annorlunda, så till den milda grad att jag knappt hunnit ta in allt.
Idag har jag i allafall lyft ut min cerisa resväska ur klädkammaren och ställt den lättåtkommligt i sovrummet i väntan på att fyllas med diverse sommarkläder inför en väntande solsemester. Dessutom har jag bokat flyget till London till våren, det blir ju ännu en tur dit för att se Phantom of the Opera med Peter.
Ja det var lite av vad dagen bjudit på, lungt som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar