tisdag 27 december 2011

LOGGAR UT FÖR ETT TAG!


Jag ska ju bege mig ut på resa några dagar, närmare bestämt till Gran Canaria tillsammans med några närmast sörjande.

Egentligen skulle jag ha varit på väg till Sri Lanka tillsammans med Erik. Han sa det en gång att han skulle bjuda mig på en sådan resa just nu, bara han och jag. Vad jag nu har lärt mig av livet, är att aldrig ha allför stora förväntningar eller för lång framförhållning, man vet inget om morgondagen.
Jag tror att han är med mig, vart jag än ställer kosan och håller sin vakande hand över mig!
Gott nytt år.
Vi öppnar sista flaskan för en sista skål.
Gott nytt år.
Sen står vi på ballkongen och hör klockan slå.
Gott nytt år.
Och natten exploderar ochvi tittar på.
Gott nytt år.
Och det är så typiskt att det slutar så.
Nu är det värsta över, nu har juleljusen
nästan brunnit ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar