onsdag 7 december 2011

MAKEOVER

Nu har lyan fått en ordentlig makeover, däremot är det inte lika lätt att göra något åt innehavaren av densamma. Botox eller att lägga sig under kniven är väl drastiska åtgärder och alltför hysteriskt i jakten på den perfekta ålderdomen. Klänypor och gummisnoddar i all ära, men knappast hållbart i längden. Hur mycket pengar jag lagt ner på hudkrämer, vet i fasiken, föresten funkar inte det heller, eller så har jag en alldeles för bra förstorningsspegel där jag står och sminkar mig och så var det ju det där med sklerodermin som ger ett förtidigt åldrande i huden m m. Nå i allafall, så har jag investerat i nya glasögon, närmare en makeover än så, kommer jag nog inte. Ibland har tanken slagit mig att anmäla mig till "Gör om mig" på Gokväll, men det är nog ingen idè.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar