lördag 24 december 2011

JULAFTON


Nu börjar jag om, eller går mot nya tider och traditioner.
Den här julen är första gången som jag inte firar den med någon ur min egna lilla familj, den som hette Nordlinder i efternamn. Måste medge att det känns lite konstigt och vemodigt! Äh, gaska upp dig nu günne!
Sofia är ju den enda jag har nu på den sidan, om jag inte ska räkan med X-et förståss och det ska jag väl inte egentligen, men han finns ändå där i tankarna. De två firar julen tillsammans däremot och det känns skönt och bra.
Förra året var jag upp till Umeå och firade jul och nyår med dem och då var det ett vackert vitt men kallt Umeå jag besökte, i år däremot är det snöfattigt även där vad jag förstår.
Här finns inte en gnutta av den vara i år!
Om några timma ska jag ta en liten promenad till syrran och titta på Kalle Anka m m och kanske det slinker ner lite julmat också!
God Jul till alla där ute! Ta hand om varandra medan ni kan, man vet inget om morgondagen! How how how!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar