tisdag 20 december 2011

HEADACHE!!!

Dagen som aldrig borde varit!
Vaknade vid femtiden i morse och hade molande värk i huvudet men försökte ignorera det och somna om igen, vilket jag naturligtvis misslyckades med totalt. När jag ligger så där och försöker komma på hur ända in det grönsvedda jag ska orka ta mig upp och var har jag lagt mina huvudvärkstabletter, är dom kanske slut, eller hur var det, har jag redan packat ner dem?
På darriga ben tog jag mig upp och hittade tabletterna i nessisären, tog en och stapplade tillbaka till sängen. Timmarna gick men ingenting hände, så klockan nio klev jag upp och tänkte ta en till tablett och då till min häpnad upptäckte jag att jag tagit fel sort, inte alls Diclofenac utan Adalat. Alltså inte konstigt att huvudvärken inte gett med sig! Då kan man väl tycka att allt ordnade sig till slut, men icke sa nick, jag har haft en jäkla huvudvärk hela dagen med smååå korta avbrott ca tjugo minuter efter nästa tablett. Varken TV eller loptop har jag orkat med för ljuset, nu är det dax igen! Måste släcka! Hatar migrän! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar