fredag 27 april 2012

GOMORRON

Gomorron gunsan, hur har natten varit, har du sovit gott!
"Jo tack, den har väl varit bra och jag fick väl ihop några timmar skapligt god sömn! Du då?" Jag ska inte klaga!
Vill du ha samma frukost som vanligt, Tea, en macka och ett glas proviva? "Ja tack!
Står det något spännande i DN idag tro, eller är det bara Rocky och Medelålders plus som gäller?"
Det ser ut att bli skapligt väder idag, skönt! eller??? Vad är det som sker på himlen, den ser plötsligt så mörk ut! Tur att vi har vädret att tala om, eller hur? "Ja det är tur!"
Vad har du på agendan i dag då? "Jo jag ska ju ner och slipa lite på bryggan, kanske tar en tur in på Lindex innan jag traskar hem igen. Du då?"
Jag vet inte något särskilt, kanske börja packa lite inför resan till London i helgen, reser ju redan i morgon upp till Väsby vet du! "Ja visstja!"
* Som om du skulle ha glömt det, tillåt min småle*
Härligt att det snart är dags att sitta där igen på Her Majesty’s Theatre
" nu får du ett sånt där fånigt leende igen!" och den här gången tillsammans med nabovänner bland annat.
Ja visst är det underbart att vi har det här att glädjas åt, jaaa det är det. Ha en bra dag vännen! Du med! Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar