torsdag 19 april 2012

LITEN INREDNINGSDETALJ

Det spelas ishocky på Läkerol arena i Gävel i detta nu mellan Brynäs och Skellefteå AIK.
Jag är väl så där lagom intresserad, märker att mitt hjärta klappar lite extra mycket för Skelleftä, trots att det ligger 13 mil norr om Umä.
Men det var inte det jag tänkte att den här inlägget skulle handla om, utan jag vill dela med mig av lite inredning hos mig som jag är mäkta stolt över.


När det begav sig, alltså jag föddes ju på nyårsdan någon gång, typ häromdan.

Av den anledningen råkade det komma en liten födselnotis om den lyckliga tilldragelsen i tidningen dagen efter.
Mina föräldrar sparade den och jag har den i mina ägor sedan länge. Den har legat i en mapp under alla dessa år och nyligen befriades den ur sin gömma och jag ramade in densamma.
Jag är verkligen stolt och glad över att min gamla tidning fått nytt liv och får pryda mitt nya hem efter så många år!

Från det ena till det andra, Brynäs vann SM guld i ishocky i år igen!

2 kommentarer:

  1. Den är SÅ fin din nya inredningsdetalj!!
    Du har verkligen blicken för de fina Gun.
    Du säger alltid att jag har så fint....och det blir jag lycklig över. Så jag vill bara säga att...
    Du har fått ett vackert och trivsamt hem som du och alla vi andra som varit där, trivs mycket bra i!!! Så jag hoppas att även du blir glad!
    Kram från Lillasyster ( med dom tillplattade brösten...mammo idag ;))<3

    SvaraRadera
  2. Tack syster för de snälla orden, nu blev jag glad!
    Kram tillbax! <3

    SvaraRadera