tisdag 3 april 2012

HER MAJESTY’S THEATRE


Så var det då dags för lilla tant Gun att äntligen resa till London. Att det ska till en man vid namn Peter Jöback, för att få mig dit för första gången i mitt liv, det hade jag ingen aning om för, typ så där ett år sedan. Den 27/5-11 skrev jag här inne om just det, att Peter hade fått Musikalvärldens tyngsta roll i London, "The Phantom of the Opera", och att jag var så jäkligt stolt och glad för hans skull. ♥¸.•*¨'*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●• ♥¸.•*¨'*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•
Nu är jag redo att packa mig iväg, ÄNTLIGEN!!!
Naturligtvis blev jag inte förvånad att han fått den rollen, snarare känslan av, just det! ÄNTLIGEN blev han erkänd för hur otroligt begåvad han är.
Så nu alla Londonbor och ditresta, nu kommer en förvirrad och helt lost tant från gamla svedala att irra och virra omkring på Piccadilly Circus, Covent Garden, St. James park och gud vet vad alla sevärdheter heter tillsamman med syster Yster Pia och systerdotter Emma! Jäsiken vad spännande det ska blir!
Och för att inte tala om att åka flygmaskin med Ryanair! *Ett stort leende*

3 kommentarer:

  1. Vad roligt för dig att åka iväg till London. Det skulle jag också vilja göra. Vart köpte du din biljett till musikalen?

    Trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. Hej Pilo!

    Värt varenda krona!
    Jag är sååå stolt över "vår" Peter!
    http://www.londonmusikaler.se/musikaler/phantom-of-the-opera/

    SvaraRadera
  3. Tack för inspirationen! Hoppas att du får en trevlig resa.

    SvaraRadera