fredag 27 april 2012

HATAR PROVHYTTER

Hej där! Hur har du haft det idag, gick det bra hos tandläkaren?
Jotack det gick bra hos Sofia, syster Pia assade föresten!
Sedan gick jag till Lindex som jag hade tänkt och gick därifrån med ett par jeans.
Men hujedamej vad jag hatar att prova kläder, då ligger jag hundra gånger hellre i en tandläkarstol och bara slappar, skönt tillbakalutad.
Jag är en ganska liten skit och storlek 36-38, ändå får jag klaustrofobi, ångest och svettatacker inne i provhytter.
Apropå jeansen, så blev jag naturligtvis tvungen att kapa av dem en bit och ta fram min symaskin och fålle dem. När man bara är ca 164 cm i strumplästen och alla byxor är tillverkade för lååååånga smala modeller, så slutar det nästan alltid så för mig. Föresten märkte du inte att jag höll på och stökade med det här på eftermiddagen?
Har du packat föresten? Nähä! Och när hade du tänkt göra det då, i morgon en timma innan jag ska fara, eller!
Skärpning för fannn!!!
Visst blir det Thaimat till middag?
Jamen det var ju så vi/jag sa till mig, I, myself!
Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar