tisdag 13 augusti 2013

LYSSNA!!!



Apropå LYSTRA!!!

Mitt Hjärta blöder, när jag läser kvällens sms!

"Jag har haft mens i en vecka och jag har fått dricka brustabletts vitaminer för att få upp järnet i kroppen.
Jag har haft dagar då jag har varit nedstämd, ledsen och bara dragit mig undan för mig själv.
Har varit arg, gråtit, skrattat, riktigt som en berg-och-dal-bana.

1. Får inte skrika
2. Måste be snällt
3. får inte gråta
4. får inte låta arg

Om jag gör något av dessa saker, blir det ingen iPad, ingen mobil, eller inget alls."

Jag: Men vad ända in i helvetet, blir du straffad av dina assistenter om reagerar och blir ledsen?
Nu blir jag riktigt fundersam på vad som händer hos dig!

"Jag känner mig svag när de använder den metoden mot mig, då har jag ingen chans att säga emot, då är det bara att lyda och vara en snäll flicka.

Bara jag håller mina känslor för mig själv och att det inte går ut över dom, så är det lugnt."

Jag: Vill du att jag ska ta upp det med dem? eller tala med någon ansvarig?

"Inte med B, som du vet så är hon på deras sida och säger att det bara är missuppfattning.

Jag ska ringa till min kurator och höra om hon kan hjälpa mig med att prata med dom som inte har förstått vad jobbet innebär.
Jag vill inte ha med B att göra, för hon tror inte på det jag säger som jag känner."

Jag: Jag tänker skriva hela den här tråden på min blogg ikväll, är det okej?

"Ja, det är okej!
God natt!"

Jag: Bra, jag skriver för fullt!
Sov Gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar