lördag 10 augusti 2013

MIDDAG PÅ FREJA



Gunsan har käkat mat för flera dagar ikväll!

Sommarens hittills första och förmodligen enda plankstek och tro det eller ej, men jag lyckades äta upp allt, så nu har jag ätit för flera dagar.

Tillsammans med systrar och svågrar klev vi ombord på restaurangbåten Freja här i Nynäshamn och smörjde kråset i gassande solsken.

Så nu behöver jag inte äta något mer på några dagar, känns det som i alla fall.
Men skämt åtsido, tänk om man kunde göra så, äta som en krokodil och sova som en björn under vintern.
Och resten av året återgå till mänsklig skepnad och bara njuta av livet.
Nu kommer jag till ett problem! Hur fan ska jag kunna sova med all den här maten som ligger i magen och ska förbrännas? Förmodligen kommer jag att få halsbränna och ligga och fisa hela natten.
Tur jag är själv!
Undra om krokodiler och björnar har sådana problem?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar