lördag 3 augusti 2013

STOLT FÖRÄLDER!



Då var det ett sånt där tillfälle när jag måste ta ett beslut. Pride uppe i stan eller Nickstbadet här hemma.
Kvicksilvret var uppe i 23 grader redan vid tiotiden på morgonen och bara tanken på att sätta mig på pendeln kändes inte så värst lockande.
Naturligtvis skulle jag vara garderad med min bästa vän numera, vattenflaskan, tätt omfamnad, eller som i NY, där hade jag den nerstoppad i bh:n mellan brösten, åtminstone under tiden den fortfarande var kylskåpskall. Om det var blickar på det? Yes! Men det fanns så mycket annat annorlunda jag såg där ändå, så det bidrog jag gärna med.

Men med slutade med att jag packade min dramaten med kaffetermos, kylskåpskall tranbärsdryck, lite frukt samt en massa läsbart och min Ipod för att stänga ute allt barnskrik.
Och jag är fortfarande en "Stolt Förälder" fast postumt förstås.
Det kommer fler Pridetåg!

Störst av allt är kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar