onsdag 21 augusti 2013

SLOW MOTION



Det var väl själva fan också, hur himla patetisk kan jag vara egentligen?
Skämmes nu igen!
Jag har knappt styrfart, knappt tar mig ut i friska luften, minsta utflykt är som att bestiga Kebnekaise.
Nu börjar jag verkligen fundera på vad det var som hände i helgen när syrran och jag intog huvudstaden och dess nöjen, utbud av shopping och dylikt.
Många steg blev det!
Ty Jag gick butik in och ut, i jakt på en sådan där lätt-dunjacka, en sån där som är ett "måste" nu tydligen. Jag hatar ju att "handla", som det hette förr i tiden, nu säger man ju shoppa och det gör det ännu mer stressigt och onaturligt för mig.
Mina senaste dagar har endast bestått av att slicka såren.

Nämen skämt åtsido, nu har verkligen hunnit ikapp mig på riktigt. Helvete va slut jag är.
Onsdag idag, eller?
Ja ungefär på den nivån är jag.
Jag tvingade mig ut igår och hamnade i vår lokala Lindexbutik, som i en dvala råkade jag gå ut därifrån med en dylik jacka, en svart av feghet, istället för en orange, eller vinröd.
Apropå vinröd, just nu går den bort bara därför att det kanske blev lite för mycket av den färgen i helgen.
Men jacka ligger fortfarande i Lindexkassen, kvittot ligger i och gunsan har ångest över om jag ska våga bli lite galen och ändå välja orange.

Nä jag skojar bara!
Vinröd så klart.
Idag orkade jag i alla fall gå till ICA och köpa tranbärsdryck, apropå vinröd!

I need help!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar