lördag 31 augusti 2013

SKÄRGÅRDSDAGEN


Den årliga Skärgårdsdagen gick av stapeln idag och som sig bör vallfärdade Nynäshamnsborna ner till den stora staden och vidare ner till hamnen där det var marknad och olika aktiviteter samt debatt där ledande Södertörnapolitiker träffades för att diskutera skärgårdens framtid.
Upphandlingen av skärgårdstrafiken har kört fast!

Men gunsan är alldeles för lite insatt i ärendet, så jag lyssnade bara med ena örat och föresten så var båda öronen redan upptagna om ändock med svag volym.



Och som jag botaniserade runt där bland nasarna, så blev jag med ett halsband, otippat! Tänkte att om jag har lite dekoltage, så syns kanske inte mitt tunna skrynkliga skinn fram på bröstet så väl och kanske halsbandet lurar bort blickarna från mitt sladdriga hak och halsskinn.
Fast lite tape i nackskinnet kanske funkar bättre! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar