måndag 11 november 2013

NO COMMENTS!



Nämen uppriktigt, behövs det sägas något mer om denna storslagna utsikt?

Vilken lycka att jag har ögon som ser allt det vackra i min omgivning och har möjlighet att ta tillvara på dessa underbara dagar.
Samtidigt så finns det något vackert i allt här ute oavsett väder och årstid!
Jag tror att den här är en av Sveriges absolut vackraste platser och jag önskar att alla fick chans att åtminstone en gång få komma hit.
Jag har det inom promenadavstånd, vilken gåva!

Egentligen skulle jag gå till Friskis & Svettis idag, men va fasiken, snacka om friskis och svettis!
Tids nog hinner jag dit, nu gäller det att ta tillvara på alla D-vitaminer dessutom inför den kommande solfattiga och mörka vintern.
Okej, D-vitaminerna finns även på burk, men det här känns bättre så länge jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar