fredag 15 november 2013

FRISKIS & SVETTIS


Hjälp!!!
Jag behöver en PT!!!
Två dagar sedan jag sist var och styrketränade och jag har fortfarande träningsvärk, eller vad det är.
Skittrist, att kärringen inte kan ta det lite lugnt.
Men herregud, när det känns så bra just då och det bara flyter på.

Rutorna på magen lyser med sin frånvaro, trots 90 situps och räknar till 30 på plankan och precis som Kristin Kaspersens överarmar, rygg och nacke, för visst är det snyggt?
Fast hur dum är jag egentligen? Hon är väl typ nästan 20 år yngre än jag och förmodligen helt frisk.
Ja, där har vi mig i ett nötskal.
Alltid jämför mig med de som är mycket yngre och fräschare än det här gamla skrället, som dessutom tror att tiden står stilla, ända till jag kommer med mitt lilla face strax intill en spegel och inte så här lite på avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar