tisdag 5 november 2013

NIKSTASKOGEN INNAN SNÖN


Ingen vacker syn kan tyckas, men på något sätt och om jag vill, så finns det någon sorts skönhet i det här också, med lite fantasi!
Han som sprutmålade bänken tyckte säkert detsamma när han var klar.

Nä men skämt åtsido, skönheten består mest av lugnet som infinner sig i en vildsvinsskog en helt vanlig sketen tisdag i väntan på att Lotta Bromè på p4 extra!
När jag går här inne lyssnar jag endast på naturen och ljud efter grenar som knäcks under klövarna på vildsvinen.

Svandammen.

En timma senare har landskapet öppnat sig och även Lottas sköna radioröst välkomnats in i mina krumelurer i öronen.


Plötsligt känner jag att, jävlar jag har ingenting i magen och klockan börjar närma eftermiddag! Typiskt mig, jag borde verkligen ha en sån där mat-och-sov-klocka som Skalman.
Så det blev en kombinerad lunchmiddag idag igen och somna i soffan framför en svartvit svensk film och en MUGG kallt kaffe utmed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar