fredag 8 november 2013

STRANDVÄGEN


Vilken tur att jag har det här vackra scenariot inom gångavstånd!
Jag såg på väderleksrapporten i morgontv och insåg att nu är det snart slut på härligheten.
Men en snabbt ihopfixad omelett med makrill och en halv avokado, ett glas tranbärsdryck, så var jag precis lagom mätt för att anta utmaningen att traska runt Strandvägen. En nätt liten promenad på ca två timmar + 30 minuter för fotografering och eftertanke i den helt otroligt natursköna omgivningen och närheten till livet och havet.
Herregud vad det är vackert här ute, det tar nästan andan ur mig!
Fast den är ju som sagt, redan tagen!

Mäktigt att samtidigt lyssna på CD:n I ❤️ MUSICALS, det liksom förhöjde det storslagna och gav det en musikalisk inramning!

Nu har jag, från det ena till det andra, gjort en Carola Häggkvist, eller om man vill, en Anders Borg, som den androgyna gamla gunsan jag är.
Förändrat min frilla!
Nu var jag modig igen! Tjjhhoooooooooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar