torsdag 10 juli 2014

MOT OKÄNDA VATTEN


Ja, nu låter det ju väldigt högtravande och spännande, man kan till och med tro att det är jag som sitter där i segelbåten och är på väg ut mot horisonten, men icke sa Nicke!
Men jag är på väg ändå och till en okänd strand, Fredrikstad i Norge!

http://www.visitoslofjord.no/en/fredrikstad-and-hvaler/whats-on/events/?TLp=798933&Peter-Joback--Tall-Ships-Races-2014

För ett år sedan stod jag också i startgroparna, då inför min New York resa.
En något mer nervpirrande resa, som jag aldrig kommer att glömma och hoppas att jag får anledning att återuppleva.

Det är verkligen otroligt va mycket jag har tillåtet mig att göra och vågat göra i synnerhet de senaste sju åren. En helt ny värld har öppnat sig för mig och allt tack vare.......................................

I morgon kommer jag att återse min nyvunna låtsassyster/sös i Norge och henne har jag också känt i sju år.
Jag tror att just siffran 7 är min lyckosiffra dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar