tisdag 1 juli 2014

VAX I ÖRAT!



Nu vet jag varför jag upplever att jag går på en flytbrygga hela tiden, jag har lite vax i vänster öra! "Inte peta med något, utan ta Revaxör", var läkarens rekommendation!

Det konstaterade i alla fall dagen doktor "George" på VC, efter att han läst mina journalanteckningar från SÖS, gjort ännu ett test med pekfingret/långfingret på näsan med stängda ögon, balansövning samt kollat blodtrycket, som i dag var på den något lägre skalan.

Nu har jag just sovit en stund i min soffa, vaknade till regnets skvalnade på rutan och plötsligt kom det som en befrielse. Nu kan jag inte gå på ICA, gud va skönt, ty tröttheten har doktorn inte trollat bort. Nu kan jag med gott samvete fortsätta att se på ännu en gammal Svensk film "Taxi 13" från -54!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar