tisdag 8 juli 2014

ME, I AND MYSELF!



Det är verkligen inte ofta jag slår till, alltså inte slår till någon, utan slår till och köper mig något nytt att drapera min enkla lekamen med!
Jag får faktiskt ofta höra att jag är hopplös när det gäller shopping till mig själv.
Kanske därför jag mest som oftast går i gamla invanda paltor eller avlagda efter någon vänlig systerdotter som förbarmar sig.
Saken är den att jag hatar provhytter och tycker att jag ser allmänt anskrämlig ut i det mesta.
Idag fick jag höra att jag har helt fel kroppsuppfattning och självbild och borde börja jobba på det.
"Tänk om Trinny & Susannah skulle få tag i och styla om dig, då skulle de få kul!"
Stackars dom, säger jag bara!!!

Men idag råkade jag slinka in i en av våra lokala butiker, "Ohlèns Diversehandel", Fredsgatan 11, här i Nynäshamn, tillsammans med hon som tycker att jag borde börja jobba på, osv....................
Och där på en docka hängde jag, GUN och jag kunde inte motstå linnet!
En tribute till mitt otroligt sexiga namn och hjärtat, som i sina olika former och betydelser är så viktigt för mig och nära och kära!
Undra vad Trinny & Susannah skulle säga om de såg mitt köp idag?
"Den där Gun, hon har verkligen problem med att finna sin stil!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar