torsdag 3 juli 2014

VILA PÅ HÖGER SIDA


Det här är en helt ny upplevels och erfarenhet, att blogga liggandes med höger öra ner i en kudde och vänster öra fullproppat med Revaxör!
För att fördriva tiden ser jag på "Mia på Grötö" på 4:an, en repris, lättsamt och precis lagom länge, för att sedan spola ur örat med ljummet vatten.
Efter att jag har gjort det här, hoppas jag att jag slipper vara den där ofrivillige seglaren.
Just nu är det Erik Hamrèn som sitter och samtalar med Mia, men jag hör inte ett dugg av vad dom säger, bara ett mummel.


En timma senare:
Nu är det spolat och glasklart från örat, eller egentligen såg jag knappt något komma därifrån, endast en liiiiiten gul prick som seglade ner i handfatet.
Och allt känns "precis som vanligt" med eller utan flytväst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar