tisdag 29 juli 2014

STOCKHOLM PRIDE 2014


Med anledning av att det är Pridefestival i Stockholm den här veckan, så har jag uppdaterat mina tånaglar för att åtminstone manifestera mitt deltagande på avstånd!
Ty i år varken orkar jag, på grund av värmen, än mindre hinner jag åka upp till huvudstaden och kolla in festligheterna.
Pridetåget som går av stapeln på lördag den 2/8, är ju höjdpunkten, men då är jag ju uppe i Umeå hos dotra.
Hon och jag får väl vara stolt mor och syster där tillsammans, vi kanske kan ta en sväng till graven och hälsa på Erik med en stor färggrann blombukett istället!

Ja, lite så tänker jag!
Fast han är ju inte där, i graven menar jag!
Han är lite här och lite där och lite varstans, men mest här i mitt hjärta!

Älskar och saknar dig Erik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar